pungräv

sitter här och funderar... på vad jag ska göra denna sista vecka.
VAD SKA JAG GÖRA? sen är det ju jätte kul att helen inte kommer vara hemma någonting.
nämligen i stockholm och på andra ställen är hon, den skit ungen.
så här sitter jag och tycker synd om mig själv ;)
har två funderingar, första: hur ska jag klara mig utan helen? 
och den andra: vad ska jag göra sista veckan?
tycker man borde hitta på någonting kul sista dagarna, fast aa det kommer ju ej hända.
alltså går ju i slowmotion typ :) meeeene ska sluta klaga för om ett tag kommer jag inte klaga.
tjoflöjt go natt
HAHAHA jag skäms.. vad ska man säga? kan nog inte försvara mig
när de gäller dessa bilder och det finns värre, tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0