rain

fasen vad det regnar.. och det slutar aldrig regna heller!
jag går ju alltid ut och går med quai runt tolv och vid den tiden idag spöregnade det ju.
tänkte "väntar ett litet tag kanske det går över" men quai drog till med sina puppyögon
och tittade på mig så ahh tänkte vafan. drog på mig regnjackan och gick en runda
och fyyyyy vad blöt jag blev. jäkla hund haha han hade det as kul!
iallafall, har städat hela huset idag dammat,damsugit och torkat golv riktigt duktig :)
nu kom precis mamma hem och ska börja med maten, kött och klyftpotats gööött
haha vet skitsnygga bilder, inget smink och så vidare.. ;)
men här har vi beviset.
en blöt matte och en skit nöjd hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0