rebecka och sandra!

hallå ja, igår vart det ingen uppdatering för var aldrig hemma.
var nämligen med sandra och rebecka igår! först var vi i skövde och tittade lite
och efter det åkte vi hem till min lägenhet i stan och lagade taco och hyrde en film,
"trusted" helt okej film! vi var uppe ett bra tag men tillslut somnade vi.
idag vaknade vi runt elva och då käkade vi frukost sen efter ett tag åkte dom hem.
jag hade ju svårt att ta mig hem eftersom mina föräldrar jobbade och det går typ ingen
buss till lilla hova? men så stod det att det gick en 14.10 så jag gick och köpte en förköpsbiljett
sedan gick jag till lägenheten och tittade lite på tv, sen efter ett tag går jag tillbaka till station.
ser inte att det är någon buss när jag väl står där?? så går jag och frågar en annan busschaufför
men då säger han "det går ingen, den går bara på skoltid. startar den 20 augusti"
ÅH vad glad jag blev då :)) så har fått suttit i lägenheten heeeeela dagen idag och även slösade
jag ut pengar på den biljetten, seriöst kunde köpt två styckna tvåliters cocacolor för dom pengarna.
snart ska jag visa er lite nytt jag köpte :))



haha jag och min fistarzan precis!

Kommentarer
Postat av: rebecka

ne linda!! :(

Gick inte bussen? Hade ju varit bättre om du la pengarna på cola ja ;D

2011-08-16 @ 19:14:04
URL: http://rebeckagood.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHA jag veeet visst är det irriterande?! jag blev så sur.

precis då hade jag varit väldigt nöjd :) hihi

2011-08-16 @ 19:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0