seasons come and go, but I will never change.

har ställt alarmet på klockan nio tills imorgon. inte så farligt ändå, vi börjar nämligen ett!
dock hade jag tänkt att duscha och så vidare imorgon plus helen kör mig enda till skövde,
medans jag är inne i skolan ska hon gå runt och titta lite i butiker :)
misstänker att vi inte ska vara 100 år i skolan,
speciellt inte om vi börjar vid ett? väldigt korkad tid dock.
förstör ju nästan hela dagen tycker jag.. men men inte jag som bestämmer.
känner mig riktigt seg idag, har sovit ca sju timmar på två dygn och nää
jag överdriver faktiskt inte!! kom inte i säng förns ca sex i morse.
funderar på att städa min garderob för allt ligger bara inslängt och intryckt.
kommer inte kunna hitta mina kläder snart ;)



vet inte varför handen är däruppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0