ten

kör 10 sanningar om mig själv.

1. jag har svårt för att öppna nya toarullar, jag drar helt fel och allt kommer inte med haha.

2. gillar inte när folk frågar vad jag ska göra efter jag tagit studenten/vad jag ska jobba med.

3. sover alltid med tänd lampa, iallafall när jag sover själv.

4. hatarn vintern, det är mörkt kallt och man ser ut som en vampyr.

5. så fort jag äter choklad eller chips får jag en finne/finnar. sist åt jag ett halvt pringelspaket
och någon dag efter fick jag två stora feta finnar.

6. tycker det är fult med världens mode, svårt att förklara men sånt där överdrivet mode.
typ konstiga byxor och massa mojänger till, ser bara tönigt ut. fast såklart, alla har sin egen stil.

7. gillar inte svensk musik.

8. tycker det är tråkigt att borsta tänderna, har alltid tyckt det.

9. är jätte rädd när jag står böjd ner och tvättar av mig sminket i ett handfat,
tänker alltid att det står en mördare bakom mig eller liknande.
eller att när jag tittar upp så är det ett jätte läskigt ansikte PRECIS brevid mig.

10. har ärr under hakan, typ slog upp hakan 2-3 gånger när jag var liten och fick sy hela tiden.
så fult haha


Kommentarer
Postat av: Amelie

''9. är jätte rädd när jag står böjd ner och tvättar av mig sminket i ett handfat,

tänker alltid att det står en mördare bakom mig eller liknande.

eller att när jag tittar upp så är det ett jätte läskigt ansikte PRECIS brevid mig.''



HAHAHAH, precis sådär tänker jag också! HATAR att tvätta av sminket

2011-08-16 @ 23:26:49
URL: http://ammiutanh.devote.se
Postat av: LINDAAA

HAHA eller hur!! riktigt läskigt är det känns verkligen som om någon står bakom, usch :)

2011-08-17 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0