2 bra, 2 dåliga.

eftersom jag inte haft något roligt eller värt att skriva på ett tag tänkte jag lägga upp två serier jag älskar och sedan två serier jag verkligen INTE tycker om. vet inte varför, jag fick bara för mig detta!
TVÅ BRA

Criminal Minds

alltså finns det något bättre?!?! så bra är det.

har alltid tyckt om det, ni som inte sett: titta!

 

 

och sedan Desperata hemmafruar! om jag ska vara helt ärlig hatade jag det

förut men sedan började jag tycka om det och nu är det ett av mina favorit program.

 

 

TVÅ DÅLIGA



ah bara bilden kanske förklarar allt.... hatar simpsons,

så dåligt och tråkigt.

 

 

biggest loser är något jag heller aldrig tyckt varit riktigt bra,

så fort det kommer på tvn byter jag kanal. tråkigt, tråkigare, tråkigast.



Kommentarer
Postat av: <3

Criminald Minds är ju sjukt bra! Och han som spelar Derek är snygg (a)

Btw, Simpsons är bra när man är övertrött eller allmänt omogen ;) <3

2011-02-08 @ 18:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0