DAG 1- presentera mig själv.

Nu är det såhär, jag har verkligen ingenting att skriva om så tänkte starta en sån här lista,
som väldigt många andra har gjort! Kanske man lär känna mig bättre, fast många som läser min
blogg kanske redan visste om det mesta. Jag börjar redan idag med den första.
Eftersom jag strax kommer vara borta i en vecka, kommer dagarna komma då och då.
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Min nuvarande kärlek
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick
DAG 1-presentera mig själv.
Jag är så dålig på det här !! haha, har alltid varit dålig på att presentera mig själv, skriva om mig själv och så.
Men ge mig en chans kanske ? :) Jag ska försöka iallafall.
Mitt namn är ju som sagt var Linda Spjuth, smiiiidig som en spjut nej men okej.
Jag har bott i lilla orten Hova i hela mitt liv, men nu bor jag även i mariestad på veckorna där jag äger en lägenhet. Jag går första året på gymnasiet i Skövde. Linjen heter stylist-programmet där vi lär oss hår, make up och kläder/stilar och så vidare. Vi läser även kärnämnen som matematik,svenska,engelska och även andra ämnen. Det brukar vara många som undrar "sminkar ni bara och så eller??" men nej, det gör vi inte bara.
Så om jag ska beskriva rätt: På helgerna, lov (så ofta jag kan!!) är jag hemma i Hova hos min familj.
På veckorna bor jag i en lägenhet i Mariestad och åker till Skövde varje dag för att gå till skolan.
Om jag ska beskriva mig med tre ord är: GLAD,rolig och snäll. Jag är nästan jämt glad, jag älskar att skratta, älskar att skratta med folk och så vidare helt enkelt min hobby :) haha sen är jag rolig med. gillar att bjuda på mig själv och jag gillar verkligen inte att vara allvarig ======= boring.
Och jag är oftast snäll! behandlar någon mig bra och är trevlig- då är jag trevlig tillbaka, behandlar någon mig dåligt och är otrevlig- då är jag verkligen inte snäll tillbaka. Så att ja, man kan säga "man behandlar folk så som man själv vill bli bemöten." Vad jag verkligen gillar är att sjunga, men vågar aldrig sjunga inför folk, inte själv. Gör jag det med någon kan det kanske gå bra, men det är knappt det heller.
Ibland önskar jag att jag verkligen våga, men jag tror jag är för rädd för vad folk ska tycka och tänka.
Jag har ju egentligen ingen aning om hur bra jag är på det, har många många gånger funderat på att spela in när jag sjunger.. men jag vågar inte det heller. För det första känner jag mig rätt så mobbad när jag bara sitter där och sjunger sen för det andra är det väldigt enkelt att slänga in elaka kommentarer på bloggen.
Eller ja på internet i över huvudtaget, man är ju väldigt kaxig då som sagt :)
Jag har, i mitt underhår en rand med gråa hårstrån, går inte att färga över dom.
Happ, kommer inte på så mycket mer! finns ju mer, men massa att läsa då som sagt var.
Det var DAG 1.


ME MYSELF AND I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0