Dag 26 – Mina rädslor

Tänkte ta en dag från alla dessa dagar som har olika kategorier.
Jag har valt att inte ta dom i ordning utan mixar lite och tar den dagen jag vill i taget.
Ibland kan jag ta flera dagar på en dag och ibland hoppa över dagar.

Dag 26
– Mina rädslor
Jag har egentligen många rädslor, finns hur många som helst att rabbla upp.
eller man kan kanske kalla dom för fobier?
Min största rädsla, som jag alltid haft i hela mitt liv är spindlar.
Det kan vara stora som små spindlar, håriga och inte.
Så fort jag ser en spindel i exempelvis mitt rum blir jag stel,kan börja gråta och och
det börjar klia över hela kroppen på mig. Gör det till och med nu när jag skriver om det.
spindlar är såna jävla äckliga djur, fattar inte varför dom finns, bryr mig inte om att
"ah dom är mat till andra djur" DESSA DJUR KAN DÅ FAN ÄTA NÅGRA ANDRA DJUR.

annan rädsla är att jag inte kan bada själv: pool som sjö som hav, stort som litet.
det är så läskigt. har alltid tanken att en fet vithaj ska ta mig eller något annat liknanade.

det kan kännas som att jag snackar om fobier men det är absoluta rädslor..
jag orkar inte ta upp alla, då får ni läsa tills det blir kväller typ hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0