en måndag

sitter här med schillen (johanna)! hon sov hos mig idag,
vi bestämde ju att vi var ju tvungna att ses innan jag drar osv och så blev det.
vi lagade mat.. taaaco? nepp, var inte alls sugen på det! så vi gjorde kött,
kroketter och kall bearnesesås! så jäkla gott var det mums! åh va vi käka.
efter det satt vi ett riktigt bra tag och bara snacka om allt möjligt.
sen blev det diskande sen har vi pluggat.. eller ja jag har pluggat as mycket på
projekt och företagande + arbetsmiljö och service eftersom jag har prov på de på tosdag.
ehee fattar exakt vad jag ska kunna på arbetsmiljö och service men inte ett skit på
projekt och företagande?? så känns mellan? får snacka med marie imorgon.
nu ska jag återgå till goda chips och dipp skålen och även johanna.
blir tv tittnade och prat resten av kvällen!
kram hej
ehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0