helen,plugg,pizza och promenad.

Helen kom till mig för ett riktigt bra tag sedan.
Vi har bara tagit det lugnt, hade dålig matfantasi så vi beställde hem en pizza
till lägenheten som vi delade på. Har sedan pluggat på provet och även läst på
min engelska redovisning som jag har på torsdag- riktigt nervös över det!
Men det ska nog gå bra förhoppningsvis :)
vi bestämde oss även för att ta en liten promenad för att få lite frisk luft i lungorna
(eller jag behövde det verkligen kände jag..) men vi gick inte så jätte långt hehe..
nu ska jag duscha hade jag tänkt mig sen står bara tv på schemat.
imorgon ska jag till skolan igen, lång dag..
helen och jag precis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0