LINDA TIPSAR- hehhehehehe

NU SKA JAG TIPSA ER OM EN SAK, ni som är intresserade: LÄS

jag och helen handlade förut, tänkte att jag skulle köpa med lite gott godis till lägenheten
som man kunde äta lite när man pluggar, jag äter ju aldrig godis längre men en godispåse
tänkte jag allt unna mig. ahaja går in på ica oxen vad ser jag då- HELA KARAMELLKUNGEN VAR BORTA!!
ni vet lösgodis och så, happ gick och fråga.. dom hade dom inte kvar det (för tillfället)
men ah vi tog det OK och åkte till ÅKES istället för att köpa lite godis, där är det ju as gött.
kommer fram- ÄR DET NÅGRA SOM RENSAR UT HELA BUTIKEN!! så det fanns INGET KVAR
inget godis eller något, vi började garva för det var ju rätt så komiskt att ingen har godis.
så vi fick gå till pressbyrån och köpa lite godis och nu kommer mitt tips: KÖP ALDRIG LÖSGODIS DÄR.
jag dör, äckligaste jag smakat på typ. för det första: dom är helt hårda och äckliga och för det andra
dom smakar gammalt som fan, chokladen ska vi inte prata om alltså usch fick typ ont i magen.
jag vet inte om det bara ligger till såhär i mariestad eller om det är samma på andra ställen men vafan
äckligt fortfarande så vart jag ville komma: köp aldrig lösgodis på pressbyrån, framförallt i mariestad.
HEHEHE happ hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0