måndag



inget smink måste påpeka. en bra sak är att mitt hår har ju blekt sig lite,
känns bra.. men det kommer la försvinna direkt nu i äckliga sverige :)

idag har jag varit hemma från skolan, min kropp hänger inte alls med.
lov är ju till för att vila upp sig men ah, för mig blev det tvärt emot!
har en jäkla huvudvärk och börjar bli förkyld på köpet också.
tog mig iallafall iväg på en promenad med quai, gick jag tänkte hela vägen.
för tre dagar sedan låg jag vid denna tid i bikini och solade..
och nu fryser jag arselt av mig, haha det är så ledsamt.
skulle vilja bo i gran canaria, kanske något att fundera på längre fram i livet.
jag måste plugga matte, vilket jag inte gjort-----> inte bra.
får se när jag kör igång med det men mitt huvud håller på och hoppar runt och vill
ut ur pannbenet känns det som. idag ska jag packa och duscha också sen åka till
lilla lägenheten i mariestad. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0