NEW DRESS



i tisdags hängde jag med emelie in till gina tricot för hon skulle se om det
fanns ett par byxor hon hade tittat på.. medans jag var där inne såg jag en
riktigt riktigt fin klänning som jag föll paldask för haha
sen gick vi ut därifrån och jag tänkte på klänningen rätt så mycket (hehehe)
så idag gick jag in och så hängde den där.. skrek linda köp mig och så fick de bli!
älskar färgen, älskar bältet som sitter runt.. denna kommer passa perfekt till
en brun kropp och till mina mocka-bruna kilklackar som jag nyss köpte.
kaan knappt bäääärga mig att få ta på mig det!!!!
som ni ser är det en tub-klänning, man fick även med ett par axelband som man
kan sätta dit och den är som vanligt så..
bilderna blev inte så jätte bra, mycket snyggare på. det får ni se en annan gång.
kommer från gina tricot som sagt var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0