NIRVANA



Yo! hur har ni det i vinterkylan? jag tycker det kan ta och bli vår snart faktiskt
och sedan sommar inom kort.
här hos mig är det mellan, min hals värker, det är som en stor boll ena sidan av
halsen så att så fort jag sväljer gör det svinont.
huvudvärken verkar ha tagit semester i min hjärna också för den vill ju inte ge sig iväg.
vad hade man gjort om man inte haft ipren? vore inte kul.
min dag/kväll har bara bestått utav datorn,tv och mat+ dricka så det finns inte så mycket
jag har att berätta om! får se hur jag mår imorgon men jag känner för att stanna hemma.
nu funderar jag på att borsta mina bissingar och krypa ner i sängen och slå på tvn,
men blir nog dator ett litet tag till.
vi hörs /kramar linda spjuth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0