nu äre kvälleeer

inte bra uppdatering idag har haft annat för miiig och hare nu med egentligen.
schill och jag hade det trevligt igår- mycket skratt och mycket prat haha!
hon åkte hem vid ett någon gång idag.
jag och helen har handlat och haft oss idag inför ikväll.
nu ska vi strax åka, och jag är färdig fixad så satte mig här en snabbsväng.




såhär ser jag ut precis nuuu, bilderna är as färska typ 4 minuter eller något!!
snygga bakgrunder jag har va? :) i badrummet,hallen och allt
men sanningen är att jag har inget riktigt bra ställe att ta korten på!
isåfall måste jag klippa och beskära och det orkar jag tyvärr ej nu hinner inte heller
nu är jag redo för en rolig night =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0