redovisning

igår kom jag rätt så sent hem, jag och mamma gick och kollade lite i skövde nämligen..
fick med mig lite saker hem som jag fick utav mamma!
ville jätte gärna visa det för er igår men hann inte.. när jag kom hem duschade jag och sedan
var jag tvungen att packa och det tog ju sig sin lilla tid.
men jag kan berätta att jag äger den coolaste t-shirten ever hihhihii
en kort nirvana t-shirt från h&m! sen fick jag med ett gulligt litet spetsfodral (klänning) från h&m
i gräddbeige aktig färg, märkte dock att den var jätte genomskinlig när jag kom hem
vad ska jag göra eller?? ha något under? såg förjävligt ut då.
iallafall sen en mörkblå snygg tröja från gina tricot.
köpte även silvershampo (?!?!??!!!) som bobby tipsade om. i mörklila/blå färg.
har nog aldriv varit räddade när jag duschade igår..... jag har ju aldrig testat silvershampo.
trodde jag skulle komma ut lila i håret :) men det gick bra!
kan visa om ca en vecka vilket shampo det är jag köpt, jätte bra är det :)
framhäver de kalla färgerna! och det torkar inte ut lika mycket som andra silvershampon.
många har sagt att det sliter som fan på håret så jag fråga bobby men ah man ska ju bara
ta det ibland, inte varje gång man duschar och håret kan bli strävt därför man tror det,
bara att lägga i en bomb med balsam (haha typ) och sedan skölja ur lite sen lägga i silkesdroppar
så är allt bra igen! happ vad mycket det blev.
nu har jag redovisning i estetisk verksamhet + svenska sen slutar jag, måste lämna in en bok sen
annars får jag faktura på 300 spänn nej tack herrå
kommer inte blogga mer nu på över en vecka, så ah bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0