sakerna jag shoppade innan GC

tänkte visa er lite saker jag köpte precis innan jag drog till gran canaria.
Kanske lite sent men bättre sent än aldrig om man kan säga så?
som vanligt är mina bilder inte i det bästa kvalitén man kan önska sig,
och jag vet att bakgrunden på bilderna är riktigt ful, men har inte orkat fixa det.
så ni får typ take it or leave it.



gulliga lilla spetsklänningen jag köpte kommer från H&M.
testade även en mörkblå men valde att ta denna färg.
dock upptäckte jag när jag kom hem att den var alldeles genomskinlig!
så får använda jeans-shorts under.. eller hur man nu gör :)


snyggaste t-shirten jag äger! kommer från H&M


kommer från gina tricot
hade först lite svårt att acceptera den för kände mig som "hej jag är ett tält"
men nu tycker jag den är sketa snygg.


mitt silvershampo jag använder just nu!
jätte bra. tar fram dom kalla färgerna i håret, passar mig bäst eftersom
jag har väldigt många askblonda slingor i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0