sitter i skolan än

nu sitter jag i skolan, har slutat för dagen.
då kanske ni undrar: varför sitter jag kvar här och inte åkt hem?
jo för om ca 40 minuter eller liknande så kommer mamma :)
min engelska redovisning gick rätt så bra, bara att jag var så jäkla nervös
men jag fick ändå vg så jag är jätte stolt över mig själv!
för jag var så nervös.. vet egentligen inte varför men, jag bara vill göra det bästa ifrån mig.
sen gick jag reda på mitt hantverksprov som vi gjorde igår, jag fick vg på det !!
skit nöjd, jag var en av dom som hade dom högsta poängen med i klassen,
så jag är verkligen riktigt nöjd över mig själv där också :)
idag hade vi ju även prov i projekt och företagande +arbetsmiljö och service.
kändes OK, jag är glad för om jag får G men alltid kul med högre.
börjar bli hungrig nu med känner jag.. aajaa
och imorgon LÄR DE BLI GO DAG. ska komma till skolan fem över halv tio,
sen bara redovisa som kanske håller på i ca en timme eller mindre eller något vafan vet jag,
sen ska jag hem igen. hur skönt eller? :) gött gött gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0