skiiiiiiiiiiiiiiiiiit

blev hemma idag också, kom precis hem från läkarstationen.
Har nu fått pencilin, åh vad kul! :) :) :) börjar faktiskt bli van,
får det jämt varannan månad känns det som..
mina halsmandlar har svullnat upp sådär igen men denna gång slipper
jag en skyhög sänka och feber (hoppas jag iallafall)
så nu ska jag knapra pencilin 3 gånger om dagen i tio dagar jätte kul.
så trött på det här.. mitt huvud dödar mig men har tagit en ipren så den försvinner
la strax förhoppningsvis. imorgon ska jag nog gå till skolan.
även fast min hals och så dödar mig hjälper ju pencilinen så jag har bestämt mig för att gå.
vill ju inte missa, men mår man skit så gör man- inget man kan göra åt som sagt!
nu inväntar jag melon och cocacola från mamma, hon är och handlar.
käka melon när man mår halvdåligt är så gott hihi
har ingen aning om vad jag ska göra nu. kanske slå på en film?
någon gammal disney film kanske. hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0