söndag söndag söndag


jätte fin bild på mig för ca 2 år sedan som jag hittade på taubes fb!
vad snyggt med lila hår va? :) var så duktig och tonade håret hemma från ljust
till mörkbrunt, jätte lyckat och jätte pinsamt.

igår iallafall drog jag och helen in med pappa till 100-års festen.
träffade på johanna och alla dom där så det var väldigt trevligt :)
blev så full i garv "men hon kan ju ha fest???" hahhaaa
sen frågade wille och robin om dom fick skjuts till någon jävla fest i
töreboda av helen och det fick dom ju såklart, jag och johanna hängde med
så helen fick slippa åka hem själv sen! sen åkte vi dit för att släppa av dom då
sen ska vi dra men då blir det bla blablaaa sen ÄNTLIGEN tillbaka till hova igen
där 100-års festen var.. var kvar ett tag sen drog vi hem.
var jätte trött och hungrig hehee
vaknade tidigt idag göttmos, käkade go frukost med helen.
limpa,ägg,kivi och massa gott. sen kollade vi på pocahontas (stavning?)
tror vi har fått disney-film kick eller något hahahaha!
nej men dom filmerna är ju så bra, älskar gamla disnyefilmer!
nu blir det snart mat sen så ska jag packa och allt det där tråkiga....
åker till stan ikväll med helen blir det till onsdag eller torsdag sen hem igen.
happ va mycket det blev! herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0