tankar

Har inte så mycket att säga om min dag mer än att jag bara slappat och ätit flötpizza.
imorgon tänker jag gå till skolan för kan inte missa fler dagar, är jämt hemma känns det som
och det är så också, så får ta mig samman och gå till skolan.
just nu cirkulerar många tankar i min hjärna, jag vill göra något speciellt och något bra.
vet inte varför jag känner såhär men mitt liv är så jäkla enformigt.
jag ska iallafall gå klart gymnasiet sen får jag se vad jag hittar på, vill göra något stort.
vet inte riktigt vad det är med mig idag, känns som att huvudvärken har tagit över hjärnan haha
jag har lust att resa till massa olika länder och se hur alla har det,
jag vill börja motionerna och ha tränad kropp men det händer aldrig något med det hehe
jag vill ha vår och jag vill ha sommar, mitt liv funkar mycket enklare när det är vår/sommar
ser mer anledning till att leva mitt liv då inte vet jag varför.
mörkret,snön och kylan påverkar mig.. hatar dessa tider på året. så dystert. så tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0