tisdag första februari

idag är det första februari ju! kort månad med.. 28 dagar,
snart är vi inne i mars.. sen hoppas jag månaderna drar iväg!
skoldagen har la varit mellan, halv ovärd dag.
sista två timmarna gymmade vi härligt härligt.
helen kom till mig sen så har vi lagat taco och så,
skrattat jätte mycket (som vi gör än)
hahaha kan inte fatta att man kan bli så konstig när man är runt en person!
men bra och roligt är det iallfall, blir på bra humör!
nu ska jag ta tag i att börja plugga..... vet inte gjort det än ---> värt.
men men, imorgon är ju provet och jag får göra så bra jag kan.. ehe.
happ får starta öva nu då sen måste jag hoppa in i duschen för nu är mitt hår
riktigt äckligt hehe
helen fick ställa upp och posa!
mina tre små älsklingar: helen,cocacola och kaffe med mjölk hihii
måste ju ladda upp nu inför övningen
herråå

Kommentarer
Postat av: Quai

ni är för roliga ha ha

2011-02-02 @ 08:33:45
Postat av: linda

haha kanske lite hihii

2011-02-02 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0