tisdag

imorse ringde klockan vid sex, kände att jag inte var lika pigg som jag brukade va.
visst man är ju alltid trött men vi gick upp och jag piggnade aldrig riktigt till.
under natten har jag vaknat och svettats som fan, drömt mardrömmar och ah helt enkelt
inte haft en lugn natt. så jag kände inte att skolan var så lockande...
bestämde mig för att vara hemma idag och bara ta det lugnt, hoppas jag inte blir sjuk tills
helgen nu för då dör jag alltså.
jag hade somnat om när johanna lämnade lägenheten imorse hihi, det enda som fanns kvar
av henne när jag vakna i morse var en strumpa! haha börja skratta.
har precis ätit frukost och tittar på tv.. ska utnyttja tiden till att plugga massa på provet och
även engelskan för den delen.
kram linda
vet inte vad jag ska lägga upp för bild så det får bli ett inlägg utan en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0