nya saker

lite nya saker under resans gång, och jag vet att jag tar hemskt bra bilder haha.
men nu får dom bli som dom blir!



blev lite olika parfymer
en från escada, gucci och en från flygplanet.


haha öh japp tarzan verkar gilla den här grejen jag köpt! så gullig korv.
han låter mig inte vara själv en sekund bara för att han saknat mig så.
iallafall detta är ett "gel" som kallas after sun gel, med aloe vera osv.
köpte den i en vanlig matbutik eftersom jag fick massa soleksem.
det hjälpte faktiskt! tog bort soleksemen väldigt fort men det kliade fortfarande dock.
men jätte bra, undra om den finns att köpa i sverige? hoppas det.
för denna kommer jag använda under hela sommaren.
man applicerar den helst efter man har duschat.


mascara och concealer från dior


eight hour cream, skin and lip protectant från Elizabeth Arden


(jätte snygg bakgrund, vet vet)
o-plump, ett läppglans som ska förstora läpparna lite.
från smashbox.
har dock inte testat det än, helen har och det svider tydligen väldigt mycket.


cleansing milk som man kan tvätta bort sminket med,
från clinique   -ej testat, hoppas det är bra.


världens snyggaste armband hittar ni på min hand :)
hehehe nej men fick inget bra kort.. köpte iallafall ett armband och lät
gravera in "nickelback"


fick fan inte en enda bra bild på piercing jäveln.
iallafall en playboy navelpiercing som jag velat haft ett bra tag.

köpte även läderarmband, fick en ny tröja osv.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0