vilken jävla vecka!

hallå.
nu är jag hemma efter en veckas semester i gran canaria,playa del sol med mormor mamma och helen.
vet inte hur jag ska skriva veckan.. kanske den bästa veckan i hela mitt liv? typ ja.
hade jätte fint väder, dock är jag inte så brun, fick soleksem så fort jag la mig i solen så det kliade och
sved något fruktansvärt så det var inge alls kul.
varje natt drog jag och helen in till "grytan" hihi där alla klubbarna ligger.
blev grabbarna grus varenda kväll, haha verkligen varje.
det var så jävla kul. har aldrig varit på något roligare och galnare party ställe (inte för att jag har varit på
många partyställen men) har träffat några nya personer, snackat med massa personer och fått mig ett och
annat riktigt skratt, dog typ hahaha! har varit en sån jävla galen vecka att jag knappt insett det.
jag vill så gärna tillbaka, fäller nästan en tår för att jag tycker det är så ledsamt.
just nu är jag helt slutkörd efter denna partyvecka.
bilder finns på facebook dom som har mig, annars kanske jag laddar upp några imorgon eller liknanade.
har även köpt lite saker, kommer nog också upp någon dag.
jag och helen har besämt oss att vi ska åka dit igen, det bara är så.
blä för sverige


dessa sju dagar har nog varit dom galnaste och roligaste i mitt liv haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0