dagen

Min dag har varit lugnt och skön.
vaknade rätt sent så var lite jobbigt men men.
Har bara gått runt här hemma och myst.
käkade precis kött och kroketter, jätte gott.
vid åtta blir det let's dance med mamma och helen haha
ska ladda mina batterier tills imorgon hade jag tänkt
måste även hoppa in i duschen känner jag,
kan inte bestäma mig om jag ska lägga i en inpackning i 30
minuter eller inte, får se hur det blir med det.
mitt hår är så jävla äckligt! har inte duschat på flera dagar,
men det är ju dock bara bra men ändå. usch ser ut som ett smörpaket
så duscha blir det ju iallafall med all säkerhet.
hepp nu ska jag gå och ta mig lite cocacola



sommar 09 tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0