en måndag 3 januari

hej hopp
dagen har gått fort.. den är ju inte riktigt slut än men den har iallafall stuckit iväg.
Vart ju ett tandläkar besök! var riktigt nervös. (alla som känner mig riktigt väl vet hur mycket
cocacola jag dricker) meeen, det gick riktigt bra!
Dock märkte ju tandläkaren att jag utsätter mina tänder för något surt.
hehe cocacola what else? men annars såg det jätte bra ut!
så jag fick ett tips om att köpa något som man sköljer i munnen varje dag så ah!
riktigt skönt :) så ska inte dit förns om ett år då!
har inte gjort något annat idag så ja, eller jo mosa i mig en pizza.
sen ska jag och helen åka in och hyra en film snart hade vi tänkt oss.
annars händer det la inte så mycket mer.
vill nästan börja skolan nu så att vi kommer in till februari och får vårt sportlov
graaan canariaaaaaaaaaaaaaaaaa! ska bli så jäkla kul.


för het !!!

Kommentarer
Postat av: Steinarkatarina

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2012-08-27 @ 15:23:13
URL: http://steinarkatarina.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0