ett glatt inlägg

idag fick jag klagomål, ett påhopp från amelie
hon tycker att jag bara varit ledsen och sur på senaste tiden i bloggen
så lovade nu att det skulle komma ett jätte glatt inlägg.
jag är faktiskt (nästan) jämt glad!
jag ser aldrig riktigt meningen i att vara riktigt sur ibland.
ibland har man la sina dagar....ibland kan det ju även hänt något.
men annars varför ska man muppa för?
jag älskar att vara glad och det är så roligt att skratta och skämta :D
är jätte glad över en sak just nu men tänker inte skriva det i bloggen... än.
happ vet inte mer vad jag ska skriva!!
men glad är jag iallafall hihihi
hoppas du är nöjd min fru amelie. kram pårej :*
amelie och snygga jag med hakorna för ett tag sedan!
het bild

Kommentarer
Postat av: Ammi

Jättenöjd frugan, nu gjorde du mig glad! :D

puuuuuussen <3

2011-01-10 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0