första skoldagen

haha första skoldagen då, orka typ
var fan hur mycket som helst redan första dagen, dum som jag e trodde
att det skulle vara lite sådär chill men så var det icke.
fick göra tre nationella prov i engelska, två hör och en läsförståelse.
de två hörförståelserna var dock från nians nationella men det gick fortfarande
på vårat betyg så kan säga att det var som tre prov..
på hantverken fick vi lära oss hur man framhäver läpparna och så,
lite skuggning och hur man ska lägga. mycket bra mycket bra- läxa tills onsdag.
kom hem, fyran och sexan funkar bara på tvn så har lite damp
stängde av tv och drog ut sladdar.. OCH NU FUNKAR DEN INTE ALLS?
vad händer.. så jag har just nu inget att titta på, har ju inte dvd heller så kan inte se
någon film, vad ska jag göra nu flera timmar framåt? kommer dö kan fan inte sitta
på datorn hela tiden men ah. får la göra de då.
har precis käkat mat.. tänkte laga taco men det får nog bli imorgon!
blev kött och ris istället och en macka. hepp herrå
har typ inget att lägga upp. men slänger in en bild på mig när jag posar
i bilen för några månader sen ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0