fredag

har varit en jätte bra dag!
dock började dagen inte alls bra haha.. kom till skolan.
öppnar mitt skåp och ser inte att min mac-dator ligger där
(vi på skolan har ju fått en varsinn) blev skit rädd och undra vart fan
den tagit vägen, har ju liskom lås och allt på mitt skåp.. frågar en lärare och
hon säger att dom inte fått in någon och igår hade dom även öppet hus.
kände hur paniken börja växa inom mig, blev as rädd med så då kom tårarna haha :(
vet töntigt jag är men minsta lilla motgång kan tårarna komma enkelt :(
hahahahah iallafall tänkte bara "happ blir JÄVLIGT kul att betala denna dator då mm"
men emelie plutten gick och pratade med dom andra lärarna och dom hade den tydligen!!
hon fällde också en tår för att jag grät, haha så gullig.
så det första jag gjorde när jag kom in till skolan var att gråta haha
men resten av dagen har varit jätte bra!
träffade pappa för första gången idag på över två veckor
så jävla glad över att se honom! världens bästa farsaaa
han var brun som en jävla pepparkaka alltså allvarligt talat har aldrig sett honom så
jävla brun, hans ansikte är typ svart.. allvarligt talat. hahaha
så hela kvällen blir det att vara hemma med honom och bara ta det lugnt.
han hade även köpt med lite till mig och helen som jag visar senare idag eller imorgon.
puss


världens bästa tarzan muff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0