GÅRDAGEN

Uppdaterade aldrig igår men hade ju för mig saker hela dagen/kvällen så att.
Kan berätta om gårdagen: gick upp innan nio så blev det att käka frukost och
sedan fixa mig, bärde av in till simon och johan där skjutsen gick ifrån.
Vi drog ett gäng till boda borg, delade upp oss i två lag och tävlade mot varandra.
I mitt lag bestod det av: Filip,Niklas och Johan S
Helens lag: Simon, Gurra och Richard.
Var riktigt roligt, fick mig en hel del skratt.. I början gick det väldigt dåligt för vårat lag.
Hade inte fått en enda stämpel på ett tag men vi kom allt igen.
Slutade oavgjort. lika bra det hahaha




Vi stannade ända tills det stängde, klockan sex. Var hemma efter ett tag kommer ej ihåg när.
Drog in till Simon och johan där richard filip och gurra även var.
Spelade massa olika spel lite kul och bara snacka.
Idag har jag blåmärken över hela mina ben speciellt ena knäääät helt jävla svullet och täckt med blåmärken.
Ont i hela kroppen med, kan knappt röra mig. märks att jag aldrig tränar och bara sitter still hehe


Några bilder från igår kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0