hell on heels

kvällen igår var riktigt trevligt med sandra och rebecka.
var inte lika trevligt när vi vakna i morse. blev ingen skola för mig!
jag vaknade med världens jävla magont, kunde ens inte ställa mig upp utan
blev helt yr och jag ville nästan dö för att jag hade så ont.
vi skulle ju gå ut till bussen men jag klarade inte av det.
så jag blev kvar hemma idag, dom fick gå utan mig. känns lite trist så..
känner mig bättre nu, har sovit ett tag och precis käkat lite frukost.
vet inte vad jag ska göra hela dagen här, ska försöka städa lite tror jag.
alltså diska och lite så, senare kommer helen till mig.
saknat min älskade bästa syster!
världens bästa syster! finns alltid vid din sida det vet du,
hur det än är. älskar dig så otroligt mycket och gör allt för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0