HUNGRIG, VILL HA MAAAAAT

känner att mitt humör är i botten nu, eller typ. den är påväg till botten iallafall.
sitter och väntar på mamma, jag är hur hungrig som helst så jag tror att magen
ska kurra ihjäl sig. hon kommer om mer än trettion minuter, jätte kul verkligen.
sitter i lägenheten själv..
ska ju hem idag som sagt var, ska bli riktigt gött.
när mamma kommer ska vi åka och beställa på mcdonald's SKA BLI SÅ GÖTT DET MED.
en fet mac feast med cocacola pommes sen antagligen en liten kaffe med mjölk efteråt.
det enda jag tänker på är mat just nu, haha.
har precis pluggat, eller ja skrivit ner as mycket frågor.. AS MÅNGA.
så det var lite jobbigt, hade skrivkramp ett tag tjohej ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0