i don't care,

gick bra att städa gaderoben. överlevde kriget därinne :)
tarzan kom och la sig och tittade på också, alltid trevligt med publik sådär!
förut käkade vi pita börd med kebab osv, jätte gott var det blev väldigt mätt.
har varit på bygget en sväng annars har jag inte gjort så mycket mer.
blev lite orolig...börjar skolan på måndag?!?! hade för mig att vi började på tisdag?
så har ställt in mig på tisdag? fan en måndag, blä.
orkar verkligen inte skolan eller att gå upp tidigt MEN kommer närmare februari och
vår/sommar/sommarlov. snön kommer nog ligga kvar ett bra tag till men.
tror att kvällen kommer bli lugn.. undra hur vädret är imorgon när man vaknar.


hahahahah jag och helen har haft det kul i våra yngre dar

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi börjar på tisdag :o

2011-01-06 @ 22:59:09
URL: http://linnwedinx.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vet! helen berättade att hon började tisdag, men vi i skövde börjar måndag. blir så jävla sur :(

2011-01-07 @ 13:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0