igår/idag kallare varu vill typ

igår var jag inte på så bra humör men det förbättrades under dagens gång.
wille och albin kom och hämtade upp mig och helen vid åtta någon gång.
drog in till hova och åkte runt lite haha sen träffade vi lite killar hemma hos rickard,
slutade med att vi alla åkte hem till mig och helen, bygget-time.
spelade yatzy i lag osv, riktigt trevligt. några drog efter ett tag så blev det bara
jag,helen,johan och filip kvar. satt ett bra tag och bara snackade om allt möjligt,
blev en hel del skratt! vi sa hejdå till varandra vid fyra på natten/morgonen.

idag vaknade jag vid halv elva (ofrivilligt) skulle upp och duscha för sedan bege mig av
till mariestad till min älskade lilla lägenhet, skulle städa sen skulle mina härliga tjejer
sandra och rebecka komma! men hepp hepp, det blev käppar i hjulet...
GALET väder i morse? vad fan? gick ut och kollade.. fick en chock.
blev lite full i garv, första jag ser är mamma sitter fast med fyrhjulingen och bilen,
såg lite roligt ut hahaha men jag och helen gick sedan ut för att hjälpa till!
så ett bra tag har jag skottat idag! farsan har drog till thailand igår så nu är det vi
som har ansvaret när det gäller skottning.. hahah
faaan vad avundsjuk jag är. värme och inge snö.
vet inte vad dagen har att erbjuda men just nu ska jag ta tag i min gaderob.
sist jag städa den har jag inget minne utav så det är alltså lång tid.
ser ut som att andra världskriget eller något har varit där inne eller så.
ska göra nytta nu. blev väldigt mycket text, sorry HEJ roligt att du orka läsa :):)
puss och kram linda spjuth

kommer sakna pappi, han ska vara borta i hela två veckor. hoppas han njuter, det förtjänar han!
sen är det min tur hehe dock ej thailand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0