it's fine




Igår åkte jag och helen till erik där simon och johan var.
vi tog det bara lugnt, spelade lite kort och så.
efter ett tag bestämde vi oss för att dra till mariestad,
dock blev det ju lite ändrade planer så jag och helen var nära på att dra
hem igen men sen åkte jag och helen till oskar där det var lite folk,
bland annat beckafis som man fick träffa på!
var inte där så jätte länge utan vid tjugo över ett drog jag och helen hem.
somnade nästan direkt med tarzan vid min sidag.

idag ställde jag min klocka på nio.. lyckat.
somnade om och kommer inte ihåg när jag vaknade hehehee
blev frukost med helen sen har jag bara suttit här.
druckit ett kopp kaffe med mjölk riktigt riktigt gött.
funderar på att skära upp sista melonen men lite jobbigt att käka de framför datorn.
måste packa, funderar på att göra det redan nu.. få det gjort.
gör allt jämt så sent på kvällen.
ikväll drar jag och helen till mariestad så stannar jag där hela veckan,
laddar inför en heeel ny skolvecka. typ en hel.
senare blir det pizza, mammas bakade pizza alltså gött som fan

Kommentarer
Postat av: Eldarkjersti

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2012-01-16 @ 10:00:24
URL: http://eldarkjersti.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0