kväller

helen är hos mig nu, hon kom för ett tag sedan.
skönt att hon är här, saknat henne lille plutten.
Vi har spelat yatzy och kort och snackat.
båda är rätt så trötta så snart blir det att borsta tänderna
och krypa ner i sängen och sova hahaha!
imorgon har jag prov i plockning av ögonbryn sen färgning av ögonfransar och ögonbryn.
inte kul.. det som inte är kul är att man själv kommer få vara offer för den
andra och att färga ögonfransarna är nog ett av det värsta jag gjort.
svider så inihelvete och det ska man få ligga och pinas för,
+ att det kan gå igenom själva färgen så det ser ut som man fått en blåtira.
kan säga direkt om jag får det tänker jag ej gå till skolan på fredagen.
aldrig att jag tänker visa mig ute om jag får det, för usch vad hemskt.
ser ju ut som man blivit misshandlad då.
OKEJ ska lugna mig nu.
imorgon åker jag hem till hova, skönt ska det bli.
saknar mamma, tarzanfis och alla andra djur!  saknar även pappa men han kommer ju
inte vara hemma.. men men
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0