min dag, mina tankar.

var ute och gick en riktigt lång bit förut med johanna!
trevligt, har ju inte träffats på ett tag så vi måste ju uppdatera varandra vad som
har skett i vi våra liv ;) hehe
annars har jag bara inte gjort något.. spelat kort och yatzy med min kära syster helen.
gick utför som vanligt, ingen aning om varför.. blir alltid så.
tänk om folk skulle se hur vi egentligen va! hahahaha
suttit och tittat på alla bilder sen i somras, faan vad jag saknar!
längtar tills -11 nu men ännu mer till 2012 vilka förändringar det kommer vara då!
snyggare kropp,arton år,gaaalet, riktigt galet kommer det bli.
jag är så taggad haha kan inte sluta tänka på det ibland :)
nej ska lägga mig och titta tv nu, har inget för mig så ah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0