MULAN

har pluggat hantverk teori och även skrivit ner många frågor,
därefter jobbade jag matte.. kändes inte kul, inte lätt verkligen.
satte mig nu för att försöka göra lite på engelska redovisningen men
hjärnan är typ rätt slut så jag insåg jag att det inte var någon idé
jag är trött och seg så jag visste att jag inte skulle komma någon vart.
får bli nya tag imorgon!
slog över till disney channel så var det mulan! shit var längesen jag såg den
filmen! har ju den filmen och allt ju men har ju inte tittat på den, 100 år sen.
haha fan vad jag skrattar! älskar den där lilla draken.
riktigt bra film är det med, mysig hihi

Lilla draken Mushu! så jääävla rolig.

bara jag tittar på bilderna blir jag full i garv.

sen Mushu låter så roligt och gulligt med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0