nice guys are last cause im always first



my day.
jag och helen drog in till hova förut och handlade lite även inhandlade
vad jag behövde till veckan i lägenheten, dvs mjölk,pålägg osv.
vi hyrde även en film die hette den. helt okej film.
dom senaste vi hyrt har varit rätt så dåliga men denna var rätt så bra.
käkade lite mosad advokado precis, dock blev det en toast efter det men haha
nu sitter jag och lyssnar på min älsklingslåt för tillfället med ett stort cocacola
glas brevid mig och så inväntar jag solsidan som börjar klockan åtta.
ska bli så jävla kul och se det, ääääälskar solsidan.
sen blir det nog att lägga sig i sängen och titta på film, sen somna.
ska försöka klämma in lite tid till föning också hehe
ha en bra söndagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0