skoldag/ fika med amanda.

skoldagen var helt ok. redovisningen gick bra.
under dagen bestämde jag och Amanda att vi skulle ta en fika efter skolan, och så blev det!
efter skolan mötte jag upp henne utanför så gick vi in till ett fik och beställde en varsinn
latte och någon kaka, jätte gott var det!
vi satt hur länge som helst och bara snacka om allt möjligt, vi har ju inte träffast på länge.
hade mycket att prata om hihi
vid lite innan fem sa vi hej då och jag tog en buss hem till stan och amanda gick till sin lägenhet.
nu sitter jag i lägenheten, ingen helen, ingen alls. så det är lite ensamt, inte så jätte kul.
men tv:n är på och datorn är igång så går bra :)
sitter och försöker få i mig lite mat men går inte så jätte bra,
latten och kakan var rätt mastig så är fasen mätt än haha men får i lite mat.
imorgon är det kort dag. göttmos.
jag och amanda i somras! saknar när man satt utomhus och myste en sommarkväll
med brudar man gillar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0