skor och bikini,äääntligen mina nu!

Idag när jag kom hem till hova hade mamma hämtat ut två paket till mig!
Jag hade nämligen beställt bikinin- ni vet den jag la ut för ett tag sedan?
Blev den mörkbrunsvartgrå aktiga färgen, hade helst velat ha den blommiga men den
skulle inte levreras (stavning?) förns april månad, och jag ville ha den till gran canaria
också att det gick bli den gråsvarta! men det var jätte snygg.
beställde även skorna jag la ut från dinsko, KUNDE INTE HÅLLA MIG.
så jäävla snygga.

Ni får ursäkta bilderna, dom blev inte speciellt bra. Men mitt batteri i kameran
håller på och ta slut och då brukar oftast bliderna bli mycket sämre, av någon anledning?
Alltså är batterit är väldigt lågt så tar den dåligare bilder..





mina favorit skor för tillfället.
Dinsko 599 kronor




Haha bilden blev så dålig! ser verkligen ut som den är helsvart
men det är den inte riktigt!
från h&m
överdelen: 129 kronor
minitangan: 99 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0