stockholm mc-mässa

Var ju en MC-mässa i stockholm med, såklart drog vi dit!
var jätte kul.. väldigt mycket att gå och titta och så.
jag och helen såg ju många fördelar hehe.. MASSA KILLAR
sen var det ju roligt och se på alla olika motorycklar.



hehe farsan test-sitter en motorcykel!
kommer en bild på mig också när jag sitter på en.. i bikini :)
SKÄMTA


fina och världens bästa mormor och jag!


Denna sak åkte jag och helen.. typ man sätter sig i den,
så är det en stor skärm inuti då det ska kännas att man åker motorcykel,
typ motorcykel-race, åker på bakhjulet och värsta svänger och allt.
och medans rör sig då den där saken typ upp i luften, baklänges,
på sidan och allt.. haha fan va skratta.


och sen en infryst motorcykel hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0