tisdag 18 januari, 3 månader kvar tills min födelsedag

Har kommit hem från skolan, sista tiden drog vi ner till gymmet och
körde någon boxningsgrej osv med en tränare, roligt!
tycker faktiskt sånt är jätte kul även fast det kan bli lite jobbigt ibland.
nu sitter jag med en frukt och ett glas från proviva, göttkött.
helen kommer idag, vi ska gå och handa köttfärs sen så ska vi laga taco
(för er som ej fatta: har redan alla andra "produkter" i mitt kylskåp.
hon ska stanna ända till torsdag eller något sånt tror jag haha
måste skriva massa idag och skit.. typ naturkunskap och så.
ska även duschen, ej duschat sen i söndags. har lite flöthår nu hahah
måste först ta tag i disken!! orkade verkligen inte med något igår för var
väldigt nere, orkade knappast äta något heller. aja
får gratta emelie hellström och idha svensson som även fyller 17 år denna dag!
grattis tjejer

Kommentarer
Postat av: johanna

blö, du är så snygg stumpan! btw saknar dig :(

2011-01-20 @ 02:42:45
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: linda

du är snygg gummaaan! saknar dig också, får se till att ses snart!! <3

2011-01-20 @ 11:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0