tisdag

skoldagen gick fort. i slutet drog vi till gymmet och körde någon träning.
lite kul var det allt men jobbig och lite svårt ibland!
slutade en timme tidigare... hehehe vet inte om han som tränade oss visste att
vi egentligen slutade två. haha aja inte mitt problem.
nu är jag i lägenheten, spelar musik och lite så.
rebecka och sandra ska komma till mig sen och sova, blir nog bra.
laga taco och så hihi dom kommer senare så vet inte vad jag ska göra nu
hungrig e jag med får ta något lätt och bara chilla..
måste duscha idag också, duschade senast söndag
jag just nu.
såhär såg jag ut idag som sagt

Kommentarer
Postat av: Nicolaitine

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-04-28 @ 18:53:06
URL: http://nicolaitine.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0