dag på stranden.

idag åkte jag ut till stranden med johanna och amanda.
vi hade tänkt att sola och bada lite fast solningen höll ju inte så länge..
efter ett tag blev det fullt med tjocka moln så det bara va som ett vitt täcke, kul.
vi var kvar till kvart över två.
idag har käkat grillat med familjen och inte gjort så mycket mer,
blir nog inte så mycket mer för idag :) gick ändå upp vid nio och hållt igång hela dagen haha.
här kommer några bilder sen stranden idag


amanda och johanna steker hahaa :)


även jag :)


amanda :)


jag och johanna i bakgrunden haha! tog oss allt ett dopp :)


jag haha

haha


jag amanda och johanna haha.. ser ut som att jag petar i näsan
fast ah, det gör jag ju inte.. :)

jag hihiihihiHih


blev en liten misslyckad bild haha..


johanna :)


jag HAHA ser ut som 12 år :)


jag och amanda :) 


och denna konstiga bild får avsluta allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0