HÅRFÄRG

jag är jätte sugen på en ny hårfärg.. är så otroligt trött på att vara blond.
håret blir så slitet och alltid blir det fin ljus färg i början sen blir det bara gulare och gulare känns det som.
funderar på några av dessa:


hårfärgen jennifer aniston hår är riktigt snygg.
typ gyllenbrun med lite ljusare highlights i. 


eller Denise Richards? kanske är väldigt lik jennifers men.
hennes hårfärg är riktigt riktigt riktigt snygg. 

jag vill inte färga mitt hår helmörkt, känns om inte som jag. 
bara det att ibland känner jag mig som en turk med mina mörka ögonbryn
och mörka ögon till ett väldigt ljust hår (inte för att det är fel om man har blont hår så men..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0