new IN

nu är det så att jag tog kort på mina grejer utomhus vilket blev lite roligt.
blommor och massa fint kom med men det är la trevligt ?? haha ;)
bilderna blev ju som dom blev men så får det va.

sa ju att jag skulle skaffa linnet så fort jag såg det!!
från gina tricot


snygg t-shirt från H&M

och snyggaste t-shirten från H&M haha!
både dessa t-shirtar är samma och jag har beställt hem en samma fast
guns n' roses trycket på. så snygga

tub topp från gina tricot

jeans från H&M 
sjukt snygga på. (som jag alltid säger haha)

balsam från bobby :)


ny ögonskugga från isadora.
mest ute efter den matta svarta färgen, dock ser den grå ut men den är mer svart i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0