nytt


min efterlängtade inpackning.. 410:-

en annan inpackning från kérastase som tillsätter fukt till håret.
mitt hår har blivit skit torrt och äckligt av all blekning så var tvungen att
köpa en inpackning med fukt och denna skulle tydligen va väldigt bra.
så den får jag byta av med den andra inpackningen då och då.
ca 400:- låg den på något tror jag... ?


silkesdroppar från Kérastase, testade dom igår och kan säga att jag
märkte direkt efter första gången, håret blev glansigt och mjukt och lent!!
haha kostade 225:- eller 325:- kommer inte riktigt ihåg. 


vanlig topp från bikbok 70% rea så den va as billig!!
kommer inte ihåg priset dock.. 


höga shorts från gina tricot (som jag använde igår.. lite smutsiga?)


militärgrön jacka/tröja (?) från rut m.fl och var rea på den med,
jätte billig typ 90 spänn värsta kapet yao

mysiga shorts från gina tricot

känner att denna kofta är den snyggaste koftan jag äger just nu! 
fast.. tycker nästan synd om den på bilden för den ser förjävlig ut där.
bilden ger ingen rättvisa alls, typ hej hej fisknät!
men kan lova den är såå snygg på. får visa en dag helt enkelt haha
från indiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0