RENSAT OGRÄS



detta har jag hållt på med.. hela dagen idag haha!
rensat ogräs i paddocken
var rätt så kämpit men var skönt att komma ut och göra något,
blir på bättre humör också än att bara sitta inne och bli knäpp i bollen typ. 
var som tur var inte ensam utan quai var med hela tiden och:
-skällde
-pissade ett antal gånger rakt i paddocken
-jagade fjärilar och dödade dom (jag begravde ena och vi döpte den till nisse)
-dregla och slemma som fan så fick fullt på benen.
så han har varit till stor hjälp! ;) haha
nu känner jag att jag förtjänar att gå in och beställa skorna och kanske något mer
på H&M så jaa... jag gör nog det nu.
snart blir det grillat med familjen, ååh ska bli så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0